Γ.ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ [ΣΠΟΡΟΣ] - Με χαμηλωμένα φώτα [2006]

«Το περιεχόμενο του CD "ΜΕ ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΑ ΦΩΤΑ", είναι μια σειρά από απρόσμενους αυτοσχεδιασμούς για μπουζούκι . Δεν ήταν τίποτα προβαρισμένο και προσχεδιασμένο, όλα βγήκαν αυθόρμητα καθισμένος στο δωμάτιο μου, μια καλοκαιρινή βραδιά με ημίφως, μόνος μου με παρέα το αγαπημένο μου όργανο κι ένα μαγνητόφωνο. Έχουμε συνηθίσει να ακούμε το μπουζούκι στα παλαιότερα και στα νεώτερα λαϊκά τραγούδια μ' ένα συγκεκριμένο άκουσμα και ήχο. Εδώ χρησιμοποίησα κάποιο άγνωστο κούρδισμα δικής μου έμπνευσης και, πολλές φορές, έπαιξα με τα δάκτυλα του δεξιού χεριού εκτός από την πένα. Οι μελωδίες που ακούγονται είναι κάποιες μουσικές που δεν έχω παρουσιάσει ως τώρα στο κοινό και έχουν σαν αφετηρία εμένα και το μπουζούκι μου και για πρώτη φορά εκτίθενται προς τους ακροατές φίλους μου κι είναι μια ευκαιρία να μάθουμε ότι το μπουζούκι εκτός από τους τυπικούς ρυθμούς έχει δυνατότητες να αφεθεί και σε διαφορετικά μονοπάτια και δρόμους που το εντάσσουν σε ένα ευρύτερο διεθνές και κλασσικό ρεπερτόριο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου